söndag 23 december 2012

Grrrr...

... jag måste lära mig att hålla käften!!!

Häromdagen satt vi i personalrummet och pratade om julkort 
och då kläcker jag ur mig att jag inte är så förtjust i julkort. 

Jag tycker nämligen att det är helt onödigt i denna tid vi lever i att skicka julkort.
När vi hela tiden har kontakt med varandra på nätet genom de olika sociala nätverken:)
Att man skickar till en gamla moster eller liknande som ännu inte 
upptäckt den interaktiva världen kan jag förstå.
Men att skicka till mig som formligen bor på nätet och pratar glatt med alla vänner 
jag vill prata med känns som slöseri på tid, pengar och miljön.

Vad gör mina kära arbetskamrater då??

Jodå, jag har fått julkort av dem allihopa:))

Kan jag något annat än skratta!!!
Ni är för Goa på ert eget "knäppa" sätt!!

Eftersom jag nu hör och häpna inte i heller skickar julkort, 
passar jag på att till alla som saknar att de inte fått 
något av mig eller min familj säga:

God Jul!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Här är en till som bara skicka ju´l hälsningar på nätet nu för tiden, kram från oss till er....

    SvaraRadera
  2. GOD JUL
    söta lilla kollega
    Kram Malin

    SvaraRadera