lördag 17 december 2011

23 År idag...

...och tapperhetsmedalj är vad jag borde få:))
Det är skrämmande att tiden kan gå så fort, känns inte alls som det var så länge sen vi träffades.

Här har vi han iallafall!
Killen som var 5 år äldre, hade bil och körkort, fick gå på systemet, verkade lite vild och farlig och tilltalades bara med sitt efternamn:))
Ja, ni kan tro att det impade på mig som bara var 16 år!!


Men 23 år har nu gått sen den första kyssen på KB!!
Visst har det gått upp och ner genom åren och lär väl så göra i fortsättningen också, för en fortsättning kommer det att bli om jag får bestämma!!

Ikväll är vi bjudna på glöggfest och vad jag har förstått så kommer det att komma dit två gamla klasskamrater som jag inte träffat på år och dar.
Så nostalgiskt har jag tittat igenom gamla fotoalbum och jag hittade det här från femman(tror jag).
Vi tre sittandes på rad!


Ser fram emot en riktigt trevlig kväll med en massa goa minnen!!
Trevlig lördag på Er!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. haha, bilden överst känner jag igen. Det e från stugan med min man till vänster....

    Julia e verkligen lik dej Helena :-)

    ha så kul på glöggfest.

    kram Lisa

    SvaraRadera
  2. Grattis till de 23 åren, Helena!!!
    Din man är verkligen en stilstudie i åttiotalet där på bilden! Jag får flashbacks av pudelpermanenter och höga luggar! Underbart! ;-)

    KRAM // AH

    SvaraRadera
  3. Grattis! Jocke känns igen där bakom pudellockarna. cool frissa verkligen.
    Det är nog tur att livet går lite upp och ner - hade blivit tråkigt annars!

    Röj nu ordentligt ikväll
    Kramar

    SvaraRadera